I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

onsdag 1 augusti 2012

Internationell bebis

Idag har vi lämnat Sveriges land och rest till annat land. Vi har lämnat den svenska kusten bakom oss och i horisonten kan jag skymta ett nytt land. Vi är på ganska känt hav, mot nya vidder.
Idag korsade vi Öresund och tog oss till Helsingör på den danska sidan. En favoritstad både för mig och mina föräldrar som också var med på resan. D var inte heller sen att följa med.

Vi bor i en svit på mitt favorithotell i Helsingborg och unnar oss lite lyx, det kommer väl inte så många fler tillfällen den närmaste tiden. Mina föräldrar huserar i en juniorsvit.

I Danmark fyndar vi godis, kläder, sprit och naturligtvis den röda korven. Tanken är att en ostbit kanske också ska inhandlas, men så långt har vi inte kommit ännu.

Jag dricker coca-cola idag, ingen Jolly-kola fanns till mig. Den slutade säkert tillverkas på 80talet.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar