I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 26 augusti 2012

Dubbla fester

Var på dubbla fester igår, så magen fick väl spelet!
Drack mycket bubbelvatten istället för champagne och mumsade på god mat.

Vi började dagen med gatufest. Sedan 1974 har vår gata haft en gatufest som planeras och utförs regelrätt. Det finns en hel del folk på gatan som varit med sedan tidernas begynnelse och vet allt skvaller och skandaler som hänt.
Det är välkomstdrink, 3kamp, tavla-tävling (en gammal klenod) och mat och mys för hela slanten.

Vi lämnade sedermera detta kalas för ett annat kalas där det serverades kräftor, mumma!
Fick dock bara i mig typ 6 stycken innan magen blev fylld och en tjock bebisrumpa buffade runt på min magsäck. Aja, det var trevligt sällskap och mysigt på alla sätt och vis!

Men magen fick som sagt spelet på natten när det var dags att sova. Det var en jädrans hallå där inne och jag fick svårt att sova på grund av allt bök. Det var antagligen några godisbitar för mycket och den lille därinne var helt sockerstinn!

Förresten! M, hon vars vatten gått på torsdagen fick en tös på fredagsmorgonen! Grattis till M och hennes familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar