I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

fredag 10 augusti 2012

Gräsänka

Idag tar vi det lugnt, magen och jag. Det blir lite plock och städ innan D ska iväg på grabb-kväll och jag åker hem till H och T för lite mat och prat. Det känns som en skön kväll att vänta in, får se när D behagar att dyka upp.

Har allvarligt funderat på förlossningen nu, läser och begrundar födelseplanen om och om igen. Det börjar närma sig nu och det kan ju vara bra att ha ett hum om vad som hända skall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar