I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

måndag 21 maj 2012

Trippelbox

Låg och drog mig i sängen i morse tills D hade åkt till jobbet, egentligen borde jag stiga upp tidigare, men idag fanns ingen ork. När D hade masat sig iväg låg jag ändock kvar och lyssnade på radion. Jag låg där och funderade på om jag skulle stiga upp då jag känner en trippelbox i magen! Det var en boxning som gav en ganska konstig känsla, men en väldigt mysig känsla. Det var precis som om någon sa till mig att: "Stig upp, din lata skit!"
Så jag gjorde som magen sa till mig, jag masade mig ur sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar