I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

lördag 12 maj 2012

Lördagen

Bilresan hem straffade mig med värk under dagen, men jag vägrar att låta mig nedslås. Var på tippen en vända med D, ute i trädgården och plockade ogräs, sedan in och ta hand om tvätt. Tänkte att om jag sitter still blir det nog bara värre.
Så jag aktiverade mig. D åkte på KFF:s match med jobbet och jag pysslade hemma. Skurade badrumsgolvet som värsta bondpigan innan jag ställde mig och bakade bullar. Vid 19:30 på kvällen var jag helt slut och jag, magen och röda vindruvor päste framför tv:n.

Just det ja, L:s bebis tittade ut, en liten tös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar