I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

måndag 7 maj 2012

Coach

Träddade A-S, min coach som tar hand om min stress som uppkommit av jobbet. Vi kör mycket mindfulness, avslappning och andra metoder för att få mig att slappna av och kunna sova, istället för att ta tabletter. Bättre att lära sig handskas med det istället för att döva med piller.
Det blev förstås mycket prat om graviditet och känslor om detta. I samband med detta fick jag lite tips och tricks av henne och även saker man kan använda vid förlossning, även om det är långt dit.
Kändes bra att lämna vårt möte, fick ut mycket av det idag. Nu ska jag köra vidare mot Växjö och sedan Göteborg där jag ska sova inatt. Hoppas att bilresan blir hyfsad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar