I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

tisdag 22 maj 2012

Hormoner

Märker av mina hormoner idag, sjukt, men är det normalt?
Jag sitter på ett hotellrum och tittar på det kungliga dopet (avskyr namnet Estelle, men det är en annan historia). Hur som helst, jag blir helt rörd när jag ser stoltheten hos kungen och drottningen! Daniel har jag aldrig tyckt om, så han tittar jag inte ens åt. Victoria ser lycklig ut, men morföräldrarna, OMG!
Underbart! Jag blir alldeles rörd till tårar och varm inombords. Tänk att en dag ska vi döpa vårt barn, och mina föräldrar ska finnas där i kyrkan och förhoppningsvis se lika stolta ut.
Mina föräldrar har 5 barnbarn, detta kommer att bli deras sjätte. Men den lille kommer alltid vara min första!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar