I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 13 maj 2012

Tjockis

Fick energi idag av solens sken och spände på mig bältet för en promenad i solen. D är bakfull idag och ganska trött så han höll sig hemma.
Hann plocka undan en massa och efter lite mat bestämde jag mig för att åka ner till mina föräldrar medan D kurerade sig.
När jag kom ner dit, visade det sig att min syster med familj är där och ätit middag. Jag kom lagom till desserten...mums...Årets första rabarberpaj!

Nu börjar magen puta ut rejält och min far njuter av att kalla mig tjockis. Men det är ok, jag har ju något att skylla på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar