I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

lördag 19 maj 2012

Opel GT

Dagen har gått i bilens tecken. Jag och D åkte till Böda för den nordiska opelträffen. D har två Opel Ascona, men vi hade ingen av dem med oss idag. Vi åkte för att spana på andra opel-bilar.
Utställningen var lagom stor, kunde vara fler bilar enligt min smak.
När jag gick där funderade jag på om den som växer i magen blir bilintresserad. Tänk om det blir en liten gosse som följer med pappa ut i garaget för att meka med bilen. Sedan tänkte jag; det kanske blir en raggarbrud som är intresserad av bilar, öl och pojkar....usch hemska tanke...Man kan ju bara tänka sig vad som händer i baksätet.
Tog en tur runt campingen och ner till vattnet, men snålblåsten gjorde det inte badvänligt. Vidare mot Borgholm och veteranbilarna som ställdes ut. Efter en pizza och mer biltittande åkte vi hem. Nu efter några timmars paus, åker vi tillbaka till Borgholm för crusingen. Kanske får vi se D:s önskebil, Opel GT...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar