I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

tisdag 22 maj 2012

31 grader i Kristianstad

Efter en vända i Växjö idag, hamnade jag till slut i Kristianstad med en enorm förkänsla av sommar. Det var 31 grader när jag parkerade bilen! Pust! Det var riktigt svettigt att springa på stan för att handla sushi och dricka till hotellrummet. 31 grader??!!
Nu efter maten sitter jag och tar det lugnt, och det verkar som att magen också gör det, det är väldigt lugnt i magen idag. Bebisen fick väl en värmechock precis som jag.
Har gått igenom min lista som jag ska handla till bebisen på Ullared. Det är inte lång tid kvar nu, känns som att det var igår vi valde helg och bokade stuga.
Det är mycket man ska ha tydligen...Saker för sängen, vagnen, matningen, kläder etc... Men inombords njuter jag. Dels för att jag älskar listor! Underbara listor! Men också för att allt känns så verkligt när man får sitta och planera för det lilla liv som komma skall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar