I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

torsdag 3 maj 2012

Mys

Varit hemma hos fina L, mittemellan mina kundbesök och sovit över. Det var nog den bästa natten på länge då jag sov på madrasser på golvet. Hårt och bra för min rygg!
Direkt när jag kom fram möttes jag av O med utsträckta armar som gav mig en stor kram. Han är bara 2.5 år,  men så go liten kille! Han minns mitt namn och är inte ett dugg blyg för mig trots att vi inte ses så ofta.
Lilla E var lycklig och log, lille A ville bara krypa upp i famnen och mysa. Han somnade faktiskt i mina armar på kvällen och då slog det mig att om mindre än ett halvår sitter jag där med en liten i famnen som somnar sött.

Jag har fått tid hos sjukgymnast nästa vecka, då barnmorskan misstänker att jag har foglossning. Bara jag kan stå ut till midsommar, sedan har jag inga fler körningar och långa turer i bilen. Känns trist att bli sjukskriven.Annars kämpar vi på, magen och jag. Har börjat äta järntabletter igen, det är brukligt när man passerar vecka 20. Inga större rörelser därinne kan jag känna ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar