I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

torsdag 5 april 2012

Seg dag


Fruktansvärt seg dag idag, var med D och shoppade kläder och sedan en tur för att kolla staket/vindskydd/insynsskydd till altanen. Jag gäspade hela tiden, ont i fötter och ont i rygg. Ska det vara såhär nu till september? Jag orkade inte ens gå i tre klädaffärer! Suck...
Väl hemma så var det bara att bita i det sura äpplet och ta fram dammsugaren. Det har varit ett fantastiskt väder men jag orkar inte ens vistas ute i solen.
Nej, idag var ingen bra dag. Kommer somna tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar