I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 22 april 2012

Helgen

Det har varit jag och min svanskota i fokus hela helgen. Det är jobbigt att vända sig om i sängen, resa sig ur stolen och sätta sig ner på toaletten.
Undrar om allt beror på att mina arbetstimmar spenderas sittandes i en bil.
Denna vecka ska jag inte resa så mycket, men det blir ändock en del sittande på en kontorsstol.

I helgen har vi pysslat med vår tvättstuga som renoveras. En massiv shoppingrunda på IKEA där skåp införskaffades och mycket letande efter en bänkskiva stod i fokus.
I min tvättstuga ska jag och lillen bo. Jag njuter av att tvätta, vika tvätt, stryka och mangla. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar