I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

onsdag 11 april 2012

Det stramar

Igår kände jag det kraftigt när jag böjde mig ner och skulle resa mig upp. Det stramar och sträcker i ljumskarna och "runt magen" och det känns inte alls behagligt. Det är nästan smärtsamt och jag vet inte hur du gör i din vardag, men jag gör uppenbarligen den böjande rörelsen ofta eftersom det gjorde rejält ont igår när jag la mig. Undrar om det är ligamenten som töjs ut nu?

Min rygg har tagit stryk av graviditeten, jag har ju sedan barndomen problem med den, och varje kväll är det en befrielse att få lägga sig ner och vila den. Jag försöker att vara aktiv på dagen och röra den så mycket jag kan, i hopp om att den inte låser sig och spökar för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar