I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 1 april 2012

Kalas

Var på kalas idag, systersonen fyllde 19 igår och det var lite grillat med fika som efterrätt. Härligt att träffa familjen samlad igen, tillsammans med andra vänner till min systers familj.
Mitt stora bekymmer var klädsel. Nu börjar magen synas och jag har svårt att dölja den. Eftersom vi skulle åka vidare till en annan fest, fanns inte tid att byta om emellan så det var bara att hitta nåt som passade till båda tillfällena.
Jag provade det ena efter det andra, men det kändes inte bra. Sedan efter mycket om och men så konstaterade jag: Va fan spelar det för roll om magen syns! Nu är det väl dags att visa det för de som inte redan vet.
Så så blev det. Den svarta tröjan smekte runt min mage och alla som vistades i min närhet fick se skapelsen.
Jag är ju gravid, och nu skiter jag i att dölja det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar