I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

tisdag 10 juli 2012

Ovänner

Vi är ovänner, jag och magen för tillfället. Osäker på om det är Bobo eller Bobolina som är därinne när magen får sina fnatt.
De senaste dagarna har den lille envisats med att sparka konstant på min urinblåsa, och troligen spelar bebisen banjo med min vänstra urinledare och min tjocktarm...
Det gör så sjukt ont ibland och det känns som att någon gör det på rent jävelskap! Varför pilla och sparka just där?? Jag buffar på utifrån så den lille flyttar på sig, men det är lönlöst. Två minuter senare är den lille tillbaka på samma ställe och fortsätter med sitt pilleri.
Vi är ovänner, magen och jag. Jag tycker inte om beteendet som pågår därinne!
Igår när vi var på föräldrarträff så tänkte jag mig inte för utan skrek rätt ut:
-AJ! Inte där!!
Varpå en tjej bredvid mig tittar på mig och undrar:
-Sparkar den?
Eh, vad tror du tänkte jag, men jag sa:
-Ja, vi är lite ovänner just nu. Det är någon som sparkar konstant på fel ställen.
-Jaha, men det är ju inte så bra, att vara ovänner redan nu, säger tjejen försynt.
-Nej, kanske inte det...

Jag vet ju att den lille växer som mest just nu, det är trångt därinne, men visa lite hänsyn till din mor, snälla barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar