I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

tisdag 24 juli 2012

En dag i solen

Idag reste L med familj hem efter 3 dagars besök. Vi startade dagen på Skälby med glass, innan vi tog avsked. Jag och D tog ryggsäcken och begav oss till en badplats. Efter ett dopp och sol tog vi oss hem för mat och ännu mera sol i trädgården.
Magen gillar badet, det svala sköna... Men solens strålar och värmen verkar inte populärt. Så jag tar min filt och går in på altanen istället. Nu ska vi vila, magen och jag innan vi tar tag i dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar