I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

måndag 16 juli 2012

Österlen

Idag har jag landat på vandrarhemmet, och fått se en del av gamla trakter. Vi har rest med D:s syster och hennes familj samt mina svärföräldrar så vi är en munter skara på 6 vuxna, 2 barn och 1 ofödd. Imorgon blir det ett kärt besök i underbara Kivik med dess marknad och allt som ingår. Var inne i en affär idag och hittade tyg till min fåtölj som ska stå i den lilles rum! Äntligen! Får se hur det blir med gardiner när tapeten är på plats.

Reaktionen på Winnerbäck var korrekt. På de låtar där jag njöt, myste och ryste fick jag mig en trogen buff eller två som reaktion, annars var det ganska lugnt.
Vi njöt, magen, jag och D.
Winnerbäck är alltid Winnerbäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar