I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

tisdag 3 juli 2012

En nygammal vän

En jobbdag gick det, nu sitter jag här på dag två och äter jordgubbar...
Man blir nog beroende till slut, ska googla upp biverkningar av att äta för mycket gubbs.

Min foglossning har blivit mycket bättre sedan jag slutade med mina arbetsresor. Det är knappt 3 veckor sedan och jag har märkt en enorm skillnad. Visst har jag ont i ryggen och är trött i kroppen, men en del har nog med värmen och de extra kilona jag bär på, men en hel del har nog med att göra att jag rör mig mycket mer nu.
Jag har hittat en annan vän i livet, en nygammal vän, som hjälper mig framför allt på kvällarna. stödstrumpan!
En underbar uppfinning som jag använde när jag jobbade på sjukhuset, och som nu kommit tillbaka i min garderob. Då fanns det bara tråkiga svarta, idag finns det rosa, lila, blommiga, randiga...allt möjligt! Till dagens outfit, capri-byxa, valde jag dock fejknylon. Eftersom man blir så varm om fötterna tog jag luftiga skor, inte så snyggt, men skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar