I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

torsdag 19 juli 2012

Hemma igen

Kom hem igår kväll och nu är det fullt upp med pyssel på vår att-göralista. Min punkt var att organisera våra förråd och sortera runt bland kartongerna.
Jag har nog irriterat den lille rätt rejält och burit på lite för tunga kartonger idag för nu gör det förbaskat ont i magen, ljumskar etc. och jag måste helt enkelt lära mig att inse mina begränsningar.  Det är någon som protesterar för fullt där inne just nu.

Om en stund ska vi in till stan och se Svensktoppen nästa följt av Uno Svenningsson. God mat, goda alkoholfria drinkar och trevligt sällskap, så ser vår kväll ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar