I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 2 september 2012

Cykeltur

Tog en tung cykeltur i afton, har investerat i en ny cykel. Magen bökade som fasiken när jag hoppade upp på sadeln, men lugnade sig snabbt när cykeln rullade fram i Lindsdal. För en van spinningscyklist att ha så dålig "cykel-kondis" nu är obegripligt! Fy fan vad det var tungt i låren vissa sträckor, och flåset ska jag inte ens nämna. Suck...hoppas jag kommer tillbaka till det jag hade förut, då jag kunde cykla 3 timmar utan större problem.

Glömde ta en bild på min nya cykel, men på butikens hemsida ser den ut såhär!



D har spacklat och fixat med bebisens rum och jag städade idag innan cykelturen, det tar sin tid att dansa runt med dammsugaren och svettig blir man! Som sagt, hoppas kondisen kommer tillbaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar