I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

tisdag 18 september 2012

På allmän begäran

Ja, jag har lovat, men glömt, förträngt, inte orkat och allt det där. Jag kan inte skylla på mer nu.
Efter en vecka i hemmet, idag sittandes i min one-piece framför datorn ska jag ta tag i saken och göra det som jag lovat. Jag lovade att visa upp magen, och här kommer den! Ett collage över den där magen, som uppenbarligen många vill se och klappa på.
Jag har egentligen inget emot att folk klappar på magen, inte nu när den är så stor. Men det var jobbigare i våras när man bara kände sig fet och inte så värst gravid. Nu kan jag liksom inte säga något annat, det syns att jag är gravid...

27  mars, vecka 15

7 maj, vecka 21
1 juni, vecka 24

17 juni, vecka 26

29 juli, vecka 31

16 augusti, vecka 35

9 september, vecka 38
27 september, vecka 41









1 kommentar:

  1. Fin mage, ser lagom stor och gosig ut. Fast man tycker ju själv att man är ett hus. Jag kände mig nöjd med magen genom hela första graviditeten. Nu i denna så är jag gigantisk. Undrar vart det ska sluta..:(

    Inte långt kvar nu Mikaela, den kan ju verkligen komma närsom nu bebisen! Lycka till kram

    SvaraRadera