I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 26 maj 2013

Mors dag!

Nu har jag fått fira min första mors dag!
Fick blommor och ett fint paket ifrån D och skruttan!
En god lunch innan jag och D delade på oss för att fira våra egna mödrar. D for till Öland och jag till landet.

Hittade denna på internet, såhär är tanken att det ska firas tydligen... :)




En regnig, men fin dag blev det till slut. Tills Ida skulle sova, eller rättare sagt, vägrade sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar