I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

onsdag 28 november 2012

Mamma-fika

Idag var vi hemma hos T och hennes N. Vi var 4 mammor som fikade, C med sin A och M med sin F var också med. Vi pratade i nästan 3 timmar om ditten och datten. Det som är fascinerande är att vi har ganska lika barn utvecklingsmässigt trots att det skiljer mycket mellan dem.
F är född 3 veckor för tidigt.
A är född 2 veckor för tidigt.
Ida är född 2 veckor "för sent" och N är född prick på dagen.

När vi kom hem var D hemma från jobbet så jag passade på att åka till kemtvätten för att hämta dopklänningen. Passade även på att kolla upp tårta till dopet. Har inte bestämt mig än...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar