I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

lördag 17 november 2012

Hålla tillbaka tårarna

Idag kommer fina M & D på besök. Det är med sorg i hjärtat jag träffar dem.
Nästa vecka flyttar dem 30 mil härifrån och jag kommer sakna dem så!
Vi ska äta tacos och prata om allt som vi inte hunnit med sista tiden, samtidigt som vi alla fyra inser att det nog är sista gången vi träffas på länge.
Som tur är bor fina L runt 5 mil därifrån, och henne hälsar vi ju på då och då.
Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge tills vi ses igen! Jag har lovat mig själv att inte gråta ikväll. Jag ska hålla tillbaka tårarna och inte säga "Farväl" utan jag säger istället "På återseende".

Jag kommer sakna er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar