I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

onsdag 14 november 2012

Kalas

Nu har I varit på sitt första kalas. Igår kväll tog vi på strumpbyxor och en klänning för att fira fasters man som fyllde år. I hoppade från famn till famn och inte förrän hon gnällde otröstligt hamnade hon hos mig.

Dock blev kvällsrutinen rubbade och därav även natten, vilket innebär att det skruttan sover tidigare nu på fm. Jaja, då får jag pyssla med annat under tiden. Får se hur länge hon sover.

Har märkt att Libero 2 nog är för små för I. För när hon kissar mycket så rinner det liksom utanför vid ryggen så nästa inköp får nog bli Libero 3. Så här mycket tvätt har jag inte haft på länge. Det är ju inte bara byxor, bodies och pyjamas. Det blir ju täcken, påslakan och lakan också. Thank God för kisseplast, annars hade jag inte haft några madrasser kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar