I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

måndag 25 juni 2012

Träsket

Jag erkänner, jag har hittat dit! Till träsket dit ingen vill gå!

Nu är jag en av dem! En av dem som inte skäms för sitt utseende!

Idag är det premiär!

Jag testade i fredags, men endast en timme, idag kör vi all in och hela dagen!
Eftersom jag har semester denna veckan så skippar jag arbetskläder och allt vad det innebär.
Som sagt, all in!


Om du vill veta:
Inköpsdag: 2012-06-09
Plats: Gekås, Ullared
Kostnad: 199,00 kr
Känsla: Frihet under ansvar, valfritt att vara naken under...

3 kommentarer:

  1. Åh..en sån vill jag me ha! Själv har man ju varit i träsket hur länge som helst nu så lite variation på myspys kläderna kunde jag ju gott kosta på mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är underbar, och kommer vara perfekt till amningsstunderna till hösten, bara att dra ner dragkedjan!

      Radera