I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

onsdag 6 juni 2012

En skithäftig sak!

Morgonen är bästa stunden om jag, eller D för delen, vill känna den där inne. Jag måste ligga på rygg och vara lite halvvaken för bästa resultat.
I morse var inget undantag förutom en sak, en skithäftig sak.

Jag ligger och känner värsta kullerbyttorna därinne och mest kickar mot min vänstra sida. Det finns liksom ingen hejd på kickarna och jag gissar att det inte är gas därinne. I så fall skulle jag kunna fisa mig själv till Kina.
Hur som haver, när jag ligger där i godan ro får jag en idé. Jag lyfter bort täcket och får då se min mage som rör sig när kickarna kommer. Vänstersidan liksom buktar ut och jag ser Alien framför mig... ;)

Jag ropar på D, men när han kommer och lägger sin kalla hand på min varma mage slutar sparkarna.
En annan dag älskling, en annan dag!

Såg en bild på nätet när jag blev gravid, undrar om man får uppleva följande någon dag...Lite creepy men häftigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar