I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

tisdag 12 juni 2012

Lyx

Vardagslyx är svårt att unna sig när man har ont och inte känner för någonting alls, men i förra veckan gick jag till frissan och fick lite fräscha slingor i håret och känner mig lite mer sommar i allt mitt mörka hår.

Idag unnade jag mig det där lilla extra. Underbara R gjorde i ordning mina naglar som varit förstörda under renovering och trädgårdspyssel. Nu är dom sommarfina och ska få mig att känna mig vackrare på midsommar i min nya klänning!


                   Unna dig själv lite lyx idag, man blir faktiskt piggare! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar