I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

fredag 25 januari 2013

Kall fredag

Ida vaknade redan vid kl 4, jag steg upp, ammade och hon somnade om. Utan att tänka gick jag bara in i hennes rum och sedan tillbaka till min säng när jag lagt henne. När hon sedan vaknade kl 7 och ville ha mat igen sa D att det var kallt idag. Jag kollade termometern... Brrr, kallt idag!

Så när nu Ida somnat om, bäddar jag ner mig med en bok och en kopp te. Idag ska vi handla lite mat, det är det hela... Och det kan vi göra när som helst under dagen... Inte nu bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar