I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

fredag 4 januari 2013

Bortlämnad

Idag lämnade vi bort Ida, i alla fall en liten stund.
Jag och D gick på bio, The Hobbit, och vi lämnade henne i Trekanten hos syster och make.
Det märkliga var att när vi gick i stan, D och jag, så kändes det som att något fattades. Vi har inte gått själva på stan sedan Ida kom ut! En riktigt skum känsla.

Hon hade varit snäll och när vi kom för att hämta henne var hon helt fascinerad i tv:n. Gladiatorerna visades på tv:n och hennes blick var helt låst. Märkligt att tv:n kan vara så lockande, men jag antar att det är färger och rörelserna som gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar