I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

onsdag 9 januari 2013

Babysimmet

Nu har vi varit iväg och badat och Ida tog det med god ro.
Hon sov ju ganska länge idag, vaknade 9.15, sedan käkade vi och åkte iväg. Men vid 10:30 började hon bli trött igen, kämpade hårt med att vara vaken.

Babysimmet började kl 11 och de nya orangea badbyxorna togs på. Vi är 12 bebisar i samma grupp,
Ida hade fullt upp med att smaka och dricka vattnet, tungan for ut och in i munnen på henne hela tiden. Hon var med intresserad av alla andra barn och mammor än om mig. Överlag var det nog ett mysigt besök, men det märktes att hon var trött. Hon kämpade sig igenom  halvtimmen och dusch och påklädning, men när jag körde ut från parkeringsfickan vid simhallen, somnade hon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar