I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

onsdag 9 januari 2013

Dagen D

Idag är det dagen vi väntat på länge, idag börjar babysim!
De badbyxorna jag köpte i höstas passar dock inte vid benen så jag har varit tvungen att köpa nya. Nu ligger de nerpackade i väskan och bara väntar.
Klockan är 9 på morgonen och badet är kl 11. Ida sover.
Det enda vi ska göra innan vi åker är klä på oss, ny blöja och så lite mat.
Är så peppad! Hoppas hon tycker om det! Vi ska ju bada med några från mammagruppen. Selma, Arvid och Fanny ska med. Nu väntar jag bara på att Ida ska vakna och att vi ska åka, me like!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar