I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 9 juni 2013

Nya äventyr

I fredags blev Ida 8 månader. Det går så sjukt fort nu. Hon klättrar och ställer sig mot allt! Kryper på alla fyra samt går mycket gärna med stöd. 
Vi kämpar på med tandborste två gånger om dagen, ibland blir det bara en gång, men oftast två.
Igår satt vi och tittade på princessbröllopet, Ida fick stora ögon när hästarna kom i bild. 
Idag skruvade vi dit en barnsits på min cykel i förhoppning att testa det framöver. Vi får se hur det går. Nu kan vi i alls fall ge oss ut på äventyr. När vi har bestämt oss för var den ska stå, så köper vi en cykelkärra. Då kan man ha Ida liggandes där med lite packning om man ska till stranden eller ta färjan till Öland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar