I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 10 mars 2013

You...

Vad hände? Såg ni på tv igår? På Melodifestivalen? You? Med Robin?
Njae, inte min favorit, men det kanske funkar. Bara han kan ta tonerna när det gäller, för nu lät det inte bra.

Vi har passerat 5 månader, jag har alltså inte arbetat på 6 månader. Känns konstigt när man tänker på det, men ändock så skönt.
Skrutt växer och mår väl, lite förkyld idag men annars vid god hälsa. Imorgon ska vi till BHV och se om puréerna och gröten gör sitt för henne. Vårt stora problem är att skrutt är hård i magen...hon klämmer ut harpluttar, vilket gör att vi får ge lactulos vid sidan av och hjälpa henne på traven. Tack gode gud för lactulos!

Köpte en massa kläder på Tradera för en tid sedan och är supernöjd med kläderna! Overaller, skor, byxor, tröjor etc... Visst, det var kanske för mycket kläder, men igår bytte vi kläder tre gånger så det är ganska skönt att det finns kläder så det räcker i några dagar innan jag måste tvätta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar