I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

söndag 3 februari 2013

Melodifestivalen, dagen efter

Missade bidragen igår då Ida inte var på topp. Hon var ledsen, snuvig och hostig vilket inte gav mycket skönsång. Får kolla in bidragen sen kanske.

Idag är det same same, förutom att näsan rinner konstant. Tänkte fika med några vänner idag, får se hur det går. Hon är ju pigg och glad när hon fått sova, sedan kan hon vara igång i alla fall en timme innan det blir grinigt.

Knappt en vecka, sedan är hon 4 månader. Shit vad fort det har gått. Jag har alltså varit hemma i snart 5 månader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar