I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

lördag 4 februari 2012

Musikal, shopping och mys

Checkade in efter en 6 timmar försenad tågresa på hotellet i Malmö.
Jag och L och vår obligatoriska, årliga musikalresa var här. Eftersom hon väntade tvillingarna i höstas fick vi skjuta på vår resa en aning så nu var det äntligen dags för Les Miserable.
Vi kom fram alldeles för sent på fredagen för att kunna mysa en stund på stan, så förmiddagen på lördagen fick bli vår stund i shoppingandan. Det blev mycket barn-prat, lite titt på barnkläder, men mest shopping till oss själva, och mys på café.
Kvällens föreställning var fantastisk och jag hoppas den lille i magen njöt och rös lika mycket som jag. Det var en magisk kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar