I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

fredag 10 februari 2012

Hudiksvall

Nej, glada Hudik är det inte! Fy fan va dåligt jag mår! Jag lider inte av illamående eller jo, det gör jag, men orsaken är inte det som det brukar vara utan mitt blodtryck är så lågt att jag är konstant yr.

Vaknade på hotellrummet och kunde inte ens kliva ur sängen. Det snurrar och rummet ser inte alls ut som det gjorde igår kväll. Jag vet att jag har lågt blodtryck i vanliga fall, men nu är det sjukt lågt. Tror jag låg i sängen i minst en halvtimme innan jag lyckades kravla mig ur sängen för att kissa och ta en dusch.

Som tur var hade jag tänkt ta mig en längre hotellfrukost så jag satte klockan lite tidigare. Den tiden hade jag nytta av nu när jag fick ligga still i sängen. Jag hann till mina kundbesök som tur var!

Bilresan hem till Kalmar igen, gick långsamt, fick pausa lite på vägen, men till slut kom jag hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar