I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

måndag 8 juli 2013

Sommar och sol



Igår blev Ida 9 månader och vi firade med sol och bad i trädgården. En underbar sommardag som också satte igång en förkylning som legat på lut. Idag är Ida hes och mycket trött, har inte varit vaken långa stunder idag.

Eftersom det nu är sommar så kommer jag inte sitta vid datorn lika mycket som tidigare, jag kommer inte heller sitta med telefonen i solen och blogga. Därför tar jag en paus från bloggandet, vi tar sommarledigt helt enkelt. När vi kommer tillbaka är ovisst. Ni som finns därute har ju följt Idas liv, först 9 månader inne i magen, sedan 9 månader efter. Tack för denna tid, på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar