I mitt förra förhållande fick jag tidigt veta att jag aldrig kommer att bli mamma, för han ville inte, under några som helst omständigheter, ha barn.
Jag skulle aldrig få uppleva känslan av att vara gravid och få barn.

När förhållandet sprack och jag flyttade 40 mil ifrån mitt ex träffade jag en ny man.
En man som på vår första date sa, att han önskade inget hellre än hus och barn.

Efter 1 år och 4 månader i vårt hus blev jag gravid och den 7 oktober 2012 kom hon ut. Nu är vi tre på Munken!

fredag 20 januari 2012

Du ska bli pappa!

Under dagen har jag funderat på hur jag ska göra. Hur ska jag säga det? Ska jag vänta lite, är det för tidigt?

Äsch, lika  bra att berätta.
Vi satt och åt, pratade jobb och lite annat småprat. Sedan så sa jag det:
"Om det går bra, och blir som det är tänkt, kommer vi vara tre till hösten. Du ska bli pappa i september!"

Jag har sett D gråta en gång tidigare i vårt förhållande, nu kom andra gången. Han är så lycklig, jag är så lycklig och vi håller tummarna att det ska gå vägen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar